dinsdag 12 mei 2009

Dag 2: Zweedse gehåktbålletjes! (deel 1)



Goedemorgen allemaal!

Zojuist komen Kesteren en Zuiderman terug van een ongelooflijk uitgebreid ontbijtbuffet waar we, niet helemaal tegen onze verwachtingen in, voor de eerste keer geconfronteerd werden met ECHTE ZWEEDSE GEHAKTBALLETJES! Heerlijk zo om 7.00 uur :)










































Zuiderman vond zelfs tussen al het lekkers een heus wafeltjesijzer en begon spontaan te kokkerellen. Helaas had hij nog niet helemaal de juiste dosering door en liet hij het wafeltjesijzer lichtelijk overstromen met vloeibaar wafelbeslag. Morgen weer een kans...

Wij gaan ons nu mentaal voorbereiden op deze dag. Vanavond melden Kesteren en Zuiderman zich weer!


4 opmerkingen:

  1. Dag Don en Jeroen,
    ik zie het al, een hoop plezier en overvloedig eten en drinken. Denk ook eens aan jullie collega's hier op de opleiding. Hunkerend naar kennis en ervaringen ;). Het ziet er aantrekkelijk uit, me wou dat ik daar was.
    Groeten en veel inspiratie,
    Bob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag collega's,
    weer een interessante dag zo te lezen. Ik doe deze week mijn ronde langs de scholen die studenten uit de minor ICTO aangenomen hebben. De studenten zijn nog vol van de indrukken tijdens de Masterclass te Brussel (Microsoft). Volgende week ga ik naar Newcastle, weliswaar met doel om de samenwerking tussen PO en opleidingen te bekijken maar ik richt me op alles wat met ICT te maken heeft. Veel plezier en tot morgen.
    Groet Bob

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Bob,
    Ook voor jou een mooie klus volgende week! Mocht het er bij inschieten, dan wensen wij je vanaf deze prachtige plek alvast een goede inspirerende reis maar de kans is groot dat we elkaar de komende dagen nog 'digitaal' spreken via de 'Zweedse Gehaktballetjes' ;-) Lezen we jouw verslagen via 'http://teafortwo.blogspot.com?

    Groet, Kesteren en Zuiderman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen kerels, vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
    Inmiddels is mijn blog in de lucht, http://oids-newcastle.blogspot.com/ met de bedoeling het proces naar het vertrek, de ervaringen tijdens en de bevindingen na de reis te vermelden.
    Fijne dag. Bob.

    BeantwoordenVerwijderen