vrijdag 15 mei 2009

Dag 5: Het begin van het eind

Goedemorgen trouwe bloglezers,

Het is vrijdagochtend en dat betekent dat we vanmiddag het vliegtuig terug naar huis nemen. Jammer natuurlijk om dit achter te laten, want het was een goede studiereis met mooie momenten en contacten, maar stiekem ben ik ook wel behoorlijk blij omdat ik vanavond mijn vrouw weer zie :) Niet eerder heb ik zo last van heimwee gehad tijdens een reis, maar goed... dat is weer een heel ander verhaal!

De vrijdag is nog niet voorbij, sterker nog hij begint pas net. We gaan straks al onze tassen en koffers (vooral Kesteren heeft onvoorstelbaar veel mee voor zo'n weekje...) opslaan in de bergruimte van het hotel, vervolgens uitchecken en dan lopen naar één van de havens van Stockholm. Daar kruipen we aan boord van een rondvaartboot en laten ons voor twee uur verwennen door het heerlijke weer en het prachtige uitzicht op de Zweedse hoofdstad. Rond 12.00 uur terug naar het hotel en de bus in om op tijd op het vliegveld te zijn. De terugvlucht is pas om 15.00 uur en we landen in Amsterdam rond 17.00 uur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet verwacht voor morgen (zaterdag) een volgend bericht te plaatsen met foto's en ervaringen van vandaag. Vanavond als ik thuis kom ga ik eerst lekker bijkomen van deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten