zaterdag 16 mei 2009

Dag 5: Weer thuis!

Zoals gisteren al beloofd, hierbij een samenvatting van wat er gisteren nog gebeurd is vanaf het moment dat wij de hotelkamer uitmoesten. Onze tassen konden we gelukkig achterlaten in een ruimte van het hotel en daarna gingen we met zo'n 15 - 18 personen van onze reisgroep naar één van de haventjes van Stockholm lopen. De rest van de groep besloot de ochtend op een eigen manier in te vullen.



Eenmaal aangekomen bij de boten, was het even wachten voordat we de juiste rondvaartboot konden betreden, maar zo heerlijk in het zonnetje wachten was helemaal geen straf! En uiteindelijk werden we verwend op een schitterende tocht langs eilandjes met dichte bossen en mooie huizen en een schone natuur. De toch duurde bijna een uurtje en met dank aan Arno werden we allemaal voorzien van koffie/thee en een muffin!



Terug aan wal hadden we nog 45 minuten en 193 kronen voordat de bus ging vertrekken naar het vliegveld. Uiteraard doken Kesteren en ik de mAx weer in (nogmaals, een Zweedse MacDonalds-variant) om even een lekker milkshakeje te halen. Daarna was het al gauw tijd en voor we het wisten verdwenen we de bus in en arriveerden we op het vliegveld. Alles verliep voorspoedig en om 15.00 uur vertrokken we richting Amsterdam. Tegen deze tijd was ik wel blij om bijna thuis te zijn! Het was - zoals jullie konden lezen - een heel fijne week met goede nieuwe inzichten, maar eindelijk mijn vrouw weer zien en even lekker bijslapen was geen overbodige luxe!



En nu is het zaterdag. Alles is uitgepakt en opgeruimd. Het blog is vrijwel helemaal bijgewerkt. Ik ga zo maar eens mijn werkmail bekijken en mij voorbereiden op de komende week! Ik hoop dat de belevenissen interessant waren om te volgen, wij (Kesteren en Zuiderman) zijn in elk geval blij met wat we bereikt hebben! Nog een mooie foto ter aflsuiting, die volgens mij een goed beeld geeft van de reis:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten